Latvijas Universitātes Humanitāro zinātņu fakultātes 4. kursa  studente Aleksandra Smirnova stāsta, ka, lai gan pirmā darba pieredze  nebija saistīta ar viņas specialitāti, tagad viņa strādā savā jomā, lai  pēc universitātes absolvēšanas varētu atmaksāt studiju kredītu. Pašlaik  meitene ir darbs firmā, kura nodrošina klientu apkalpošanu Somijā. Viņa  dalās pieredzē: „Darba devējs ņēma vērā to, ka man jāpabeidz pēdējais  kurss un man ir arī jāmācās, un nekādas problēmas man tas nesagādāja, jo  man bija laiks gan strādāt, gan atpūsties”
Dace Marķitāne, kura  pašlaik studē Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātē, ir  neizpratnē par tiem studentiem, kuri nespēj apvienot darbu ar mācībām,  jo uzskata tās par atrunām: ”Tas varbūt skan egoistiski un iedomīgi, bet  es reizēm domāju, ka es esmu soli priekšā citiem, jo man šķiet, ka es  ar savu darbu un mācībām izdaru vairāk nekā citi, kuri visu savu laiku  it kā velta mācībām." Dace piebilst, ka vecāki viņu nav mudinājuši  uzsākt darba gaitas, tomēr viņa pati tā nolēmusi: „Nemelošu, man reizem  ir sajūta, ka viņi jūtas vainīgi par to, bet tas nekādā gadījumā nav  spiediens no viņu puses, jo patiesībā tā bija mana iniciatīva. Es  strādāju jau kopš desmitās klases."
Latvijas Universitātes  studente Ieva Mačāne, kura šogad pabeigs 1. kursu, pirms pāris mēnešiem  uzsāka darba gaitas, jo vēlējās iegūt papildus ienākumus, kā arī nebūt  visu laiku atkarīga no vecākiem. „Dažreiz nākas nokavēt pāris lekcijas,  taču kamēr es varu savienot visus darbus, tikmēr nav nekādu problēmu,”  stāsta Ieva, kura jūtas pārliecināta arī par to, ka darba grafiks  neiespaidos sesijas gaitu.
1. kursa studente Renāte Koroļkova  atzīst, ka darbu boulinga centrā pametusi pēc viena mēneša, jo, lai gan  vēlējusies papildus ienākumus, viņa apzinājusies, ka vēl nav gatava  apvienot darbu ar mācībām. Renātes vecāki atbalstīja meitas vēlmi uzsākt  darba gaitu: ”Vecāki neiebilda pret to, ka strādāju, tikai atgādinaja,  ka mācībām tapat ir jābūt pirmajā vietā." Studente plāno vēlāk atkal  meklēt darbu un censties apvienot to ar mācībām, tomēr pašlaik galvenā  prioritāte esot mācības un budžeta vietas saglabāšana.